Praktische zaken

Per 1 januari 2020 is het noodnummer / emergencynumber: 088-6396663 (Newomij)
U kunt ook een mail sturen naar: vveonderhoud@newomij.nl
Bel alléén in echte noodgevallen de 24-uurs service van onze technisch beheerder Newomij.

In case of emergency you can contact Newomij at above phone number or email address

Schademeldingen
Bel 06-82988939 huismeester (Tijdens zijn kantooruren) of meld uw schade online bij Newomij via online beheer

Schade is vervelend, maar komt helaas voor. Er kan waterschade zijn, een inbraakpoging, een kapotgewaaide deur of raam of nog iets anders.
Het werkt het meest efficient als iedereen zich houdt aan de afgesproken procedure.

Lees de  instructie nog een keer goed door en download het schadeformulier.

Glasschade/Glassdamage
Alleen bij noodgevallen kun je zelf Uniglas bellen voor reparatie: 0900-8996994.
In dat geval moet je zelf het bedrag voorschieten en daarna declareren.
In case of emergency call Uniglass for repair: 0900-8996994
You'll have to pay yourself in advance but can claim this later.

Volg de afgesproken procedure om de schade te melden.
Please follow procedures to report damage

Zie/See instructie.

Huismeester: 06-82988939
Henk Leen is onze huismeester en de spil voor het dagelijkse reilen en zeilen. Hij is de verbindingsfiguur tussen bewoners en bestuur, maar ook vaak tussen bewoners onderling. De huismeester signaleert wat er gebeurt, houdt de klachten bij en zorgt voor de sleutels. Als u een klacht heeft, bijvoorbeeld over een defecte lamp of dranger (in de algemene ruimte), dan kunt u dit melden bij de huismeester. 

Werktijden:
maandag t/m donderdag: 7.00 - 9.00 uur
en vrijdag: 7.00 - 11.00 uur

Telefoon: 06-82988939
Mail: huismeester@venetiehof.nl

    Schoonmaak
    Per 1-1-2022 hebben wij een nieuwe schoonmaker. Schoonmaak bedrijf Vught uit Zwanenburg.

    Heeft u opmerkingen of suggesties dan kunt u dit laten weten via info@venetiehof.nl

    Richtlijnen aanschaf cv-ketel
    Ga je verbouwen? Let erop dat niet alle cv-ketels toegestaan zijn. U vindt  hier de actuele lijst per 31-3-2021, die wel mogen.

    Een nieuwe vloer?
    Het aanbrengen van een harde vloer (hout, marmoleum etc) is alleen onder strikte VOORWAARDEN toegestaan om geluidsoverlast te voorkomen. Vraag de huismeester aan welke geluidsisolatienorm de nieuwe vloer moet voldoen. U kunt hiervoor ook het Huishoudelijk Regelement (artikel 3.2 en 3.3) raadplegen.

    Andere ongemakken
    Riool/afvoerverstopping: RRS: T. 0800 099 1313 (24/7 open)
    Liftstoring, KONE: T. 0900-2255566

    Sleutels en naambordjes
    Wilt u informatie over de aanvraag van een nieuwe Salto-sleutel, een paalsleutel of naambordjes? klik dan hier.

    Verhuizen/grofvuil afvoeren met de lift
    Voorkom beschadigingen aan de lift als u gaat verhuizen of als u groot grofvuil afvoert. U kunt hiervoor een officiële lift-beschermingshoes bij de huismeester vragen. U dient hiervoor een borgsom van € 100,00 te betalen.

    Huurdersverklaring
    De huurdersverklaring kun hier downloaden.

    Heeft u nog andere vragen?
    U kunt op deze site veel antwoorden vinden op uw vragen. Mocht er iets zijn wat u toch graag wilt weten? Stuur uw vraag in een mail naar info@venetiehof.nl